Toimintamme kehittämiseksi toivomme palautetta. Voit lähettää viestisi alla olevalla lomakkeella. Mikäli toivot yhteydenottoa, muistathan jättää yhteystietosi, lähettäjän sähköpostiosoite ei näy meille automaattisesti.
Kuluttajasuojalain mukainen tiedotus:Jos olette tyytymätön hoitoonne, toivomme että otatte yhteyden henkilökuntaamme asian selvittämiseksi. Teillä on myös mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus, mikäli asian selvittäminen vapaamuotoisesti ei tuota tulosta. Lisätietoa Aluehallintoviraston sivuilta. Jos hoitoa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
1.1.2024 alkaen potilasasiamiestoiminta on siirtynyt hyvinvointialueiden potilasasiavastaavien hoidettavaksi (laki potilasasiavastaavista ja sosiaaliasiavastaavista 739/2023). Olethan muutoksen jälkeen tarvittaessa yhteydessä oman hyvinvointialueesi potilasasiavastaavaan.